ponedeljek, 21. maj 2012

Še kaka glasbena želja?

Če ti je ime Anjuška, se resda težko skriješ. A dogodki v soboto zvečer še mene presenetijo. Torej...Sobota. Podkrepljena s čistim entuziazmom in veliko plesne energije. Midve s prijateljico v klubu. Ljudje se križajo in tako mi v daljavi maha znanec. Družbi se premešata. Sledi veliko rokovanja in predstavljanja. Roko mi poda na videz poznani fant. Ne me prosim, vprašat kako mu je bilo ime, bolj me vrže razplet najinega pogovora. Jaz se predstavim, mu podam roko in pravim: Anjuška. On pa meni: Anjuška? Ona iz bloga? Tista? Jaz v šoku izdavim: Da tista, bereš? On pa gladko: Malo. Veš te tvoje romantične zamislice so kar ok. Samo, da pa živiš v neki pravljici o idealni ljubezni...To pa...ne vem no. Da ga ne eliminiram na licu mesta mi prepreči samo dejstvo, da je pivsko podkrepljen in bi bila vsaka razlaga odveč. Nasmejim se in odplešem. Romantične predstave. Phhaaa... Še kaka glasbena želja?

Vdih, izdih, vdih. Anjuška dihaj... Pozabi. Presneto. Kako mi ni všeč, če me nekdo draži. Pa še sploh, če vem, da nima prav. Torej dragi moji... Želeli ste... Poslušajte. Pesem z naslovom: Samorogi so debeli nosorogi. Ali skrajno resno o ljubezni. Limited edition. Pa gremo lepo po vrsti...

Vol 1. Zaljubljenost... Zaljubljenost...Metuljčki, štetje vdihov, tresenje glasu, sramežljivi nasmehi, rdeča lica, neprespanost, naključni dotiki in hrepenenje. Veliko hrepenenja. Prvi trenutki zaljubljenosti so polni strasti, intenzivni, brez zadržkov in občasno nerazumni. Preplavijo te tako silovito, da pred seboj ne vidiš ničesar, razen osebe o kateri razmišljaš. Se ne strinjate? Poskusite zaljubljeni razmišljati o svetovni politiki in recesiji. Se ob tem smehljate... Jaaa vas je že odneslo. Zaljubljenost rodi veselje in navdušenje ob zavedanju, da tisti nekdo obstaja. In to nas napolni z občutkom polnosti.

Trenutek resnice. Ne, ne verjamem, da je mogoče stanje v (točno) taki obliki večno vzdrževati. Čeprav ga je mogoče od časa do časa obuditi. In tako iz hribčka zaljubljenosti zdrsnemo v t.i. luknjo, jamo kot jo imenuje Bor. In tukaj imamo na enem bregu izhod v sili in na drugem zvezo oz. korak naprej. Seveda obstaja tudi katalputiranje iz jame nekam na začetek ali pa plavanje s krokodili.  Tako po obdobju hihitanja in stiskanja v vsakem danem  trenutku, nastopi obdobje resničnosti vsakdanjika. 

Vol 2. Ljubezen... Ko se zaljubimo, partnerja ne vidimo v čisto realni luči, takšnega kot v resnici je. Poznate frazo, da zaljubljenost, svet slika skozi roza očala?! Hmh...Kako bi se izrazila...Ko smo zadeti od ljubezni je ljubljena oseba, kot platno na katerega mi nanašamo barve  in preslikujemo idelizirano podobe, ki jih nosimo s seboj. Verjamem,  da se ljubezen začne, ko smo zmožni videti osebo takšna kot je. Ko ne vidimo zgolj sebe. Takrat lahko začnemo graditi ljubezen. In njena čustva so trdnejša, trajnejša. Nekje sem prebrala: Ljubezen zgrajena na lepoti, umre hitro kot lepota.

Vol 3. Partnerstvo... Itak se zadeva nato zaplete. Ena in druga stran prične projecirati svoje plati navzven. Sledi šok. Naše lastnosti, lepe in slabe, privrejo na plan. Slabe, nato vse prevečkrat preslikujemu na partnerja. Jih preložimo nanj. Ljubiti nekoga je izziv. Je delo na sebi. Ljubezen je, ko ti je mar za dobro počutje in dobrobit partnerja. Ljubezen prežema telo in dušo in je tako močna, da zmore gledati partnerja točno, takšnega kot je. Brez želje po spreminjanju. Ljubezen najdeš, ko se zbujaš ob nekom, ki ga zanima kaj se dogaja s teboj, ki zmore začutiti kaj potrebuješ in kar je najpomembnejše, uživa v dajanju tega. Partnerstvo je več kot zgolj odločitev. Je zgodba, ki se zgodi, ko se čutimo z nekom povezani na drug način. In z njim odkrivamo užitek dvojine. In ob tem osebnostno rastemo.

Ufff...Dragi nočni neznanec. Vse jasno?! Torej..Ljubezen je spoj kemije in občutka sprejetosti. Prijateljstvo z močno iskrico. Je pesem, ki si jo požviguješ tudi takrat, ko sam hodiš po kamniti potki. Z vami sem bila na frekvencah radia Anjuška...Anjuška.




Foto: Pinterest


Ni komentarjev:

Objavite komentar