sobota, 26. maj 2012

Čuj ti...na Citya se gre?! ...valda!


Moj današnji zapis ni plačana objava ( aaaa to sem si zmeraj želela napisati). Včerajšnji dan mladosti in koncert Radia City. Kje začeti? Hmhh....Recimo, da bi sebe opisala, kot razmetano popotnico. Povsod me je malo doma. V Mariboru pa je srce. Tukaj je Lent, mestni park s tremi ribniki, moje najljubše drevo, Piramida, Pohorje… V majhnih uličicah skriti kotički, moje prvo stanovanje, stare knjižnice, 101 kavarnica in...In tako kot je obveza, da greš kot pravi Mariborčan, na Festival Lent, nekako ni pravega začetka poletja, brez koncerta Radia City. Pika!!!

Frajerka bi bila, če bi lahko rekla,  da se spomnim, oz. da sem bila na prvem koncertu. Ja...To bi bilo res fejst. A moji začetki segajo tja v konec osnovne šole. Torej nekje na sedmi koncert. Ja. Moj prvi City koncert. Kako se je simpatično spominjati vznemirjanja in priprav. Nekaj tednov je bila tema vseh tem, kako se bomo organizirali? Kdo nas bo peljal? Kdo bo »nažical« koga starejšega za kak radler ali pivo? Kaj obleči? Občutek odraslosti, ko smo lahko nekam šli sami. Fenomenalen pogled iz Pohorja in pozitiven entuziazem, ki se rodi iz enega samega glasbenega zlitja. Množica in ples. Prva spogledovanja in pričakovanja. Metuljčki in brezskrbnost.

In včeraj sem preko prijateljičinega nečaka, ponovno podoživela delček tega. Njegov prvi samostojni koncert. Celodnevne priprave.  Tako presneto ponosna sem bila nanj. Pisal je svoji teti in jo vprašal, če mu bo kupila eno pivo. In seveda mu je. Naj na tem mestu poudarim,da ne podpiram pijančevanja mladine, a od enega piva še ni noben umrl. Ogrelo mi je srce, ko se je pohvalil, kaj je vse že danes doživel. Stvari, ki so se njemu zdele velike, nam pa nekako vsakdanje. Njegov nasmeh od enega do drugega ušesa in sonce v očeh. Bilo mi je v neznansko veselje, ko sem opazovala njun odnos. Teta in nečak. Pravo prijateljstvo. Zaupanje. Vse ji pove. In ona ga ne obsoja. Njemu pa je ona »kul«. Čeprav je stroga. Ve pa, da se lahko nanjo zanese v vsakem trenutku. Tamali (...no ni mali...ob njem sem jaz pri svojih skoraj  1,8 m mala) je s svojo teto in njeno resno in odgovorno prijateljico (o.a. to sem jaz) spil svoje pivo. Plesal in se smejal. Midve pa sva se počutile spet stare 14. In sploh ni bilo pomembno, da ga še ni bilo na svetu, ko je nastalo pol hitov Petra Graša.

Včeraj mi je kolegica na kavi rekla, da je Cityev koncert, tako srednje šolski. In da je to prerasla. Jaz sem pa z žlico sladoleda v ustih, skrajno resno odkimavala. Morda nam je takrat nekako najbolj dogajalo. In je bil namen obiska in predvsem njegov zaključek, malo drugačen. Je pa danes zanimivo z druge perspektive, opazovati vse bodoče znanstvenike, zdravnike, kuharje, policaje,.. Kako navdušeno paradirajo pod Pohorjem. Vsi v majčkah, ki jasno povedo, da se je za njih končala srednja šola. In s pogledom v očeh, ki govori, da od sedaj, ne bo nič več enako. In kot je rekel Žiga, pod Pohorje gre človek da sreča vse, ki jih nisi že 100 let videl. Ker za Citya, tudi največji krti prilezejo iz svojih rovov  na svetlo. In to je namen glasbe. Povezati mlado in staro. Pod meni tako dragem Pohorju. Čuj ti...na Citya se gre?! ...valda!


Foto: Anjuška I.


Ni komentarjev:

Objavite komentar