nedelja, 8. julij 2012

Vesoljski radio in polnočni ognjemet

Izredno ponosna nase. Prvič po dolgem, ampak res dolgem času mi je dejansko uspelo ujeti Lentov ognjemet. Saj ne, da običajno ne bi bila na Lentu v tem času, a vedno so bile na delu neke višje sile. Običajno sem se začvekala nekje in potem z vso »umetno« romantiko ni bilo nič. Ja...Saj vem,da je malo prežvečeno ponovoletno, a me še zmeraj, vsakič kupi. Drobne lučke, ki se kot želje, prižigajo na nebu. Vonj poletja, pomešan z vso kulinarično ponudbo Lenta. Množica in glasba. Za slednjo, pravzaprav nisem niti prepričana, ali je letos bila. Pozornost pa taka. Brez komentarja...

Včeraj sem se spomnila, kako se je v enem letu vse obrnilo. 12 mesecev nazaj sem jezno srkala martini in se spraševala, zakaj moja družina sklicuje krizne sestanke v smislu » kdaj se bo naša Anjuška zresnila«. Bila sem penasta nad določenimi komentarji. No besna, mogoče ni prava beseda. Bila sem žalostna, da so določeni ljudje tako vpeti v neke okvirje in navidezno željo po lepi embalaži, veliko bolj kot, po pristni vsebini. Vem, da vse iz nekega vzgiba po moji sreči, a vse preveč ozkogledo in enostransko. In že takrat sem rekla, da sem prepričana, da bo vse dobro in da preprosto mora biti tako...Saj res ne bi rada zvenela pokroviteljsko ali kako drugače naduta...ampak, kaj sem vam rekla?! Seveda se je dobro izteklo.

Poznate tisto: Da mora včasih pod mostom preteči veliko vode... Ja, včasih  je preprosto treba počakati. Saj vem, veliko lažje reči, kot storiti. In če sem se kaj naučila v zadnjih turbolentnih letih je, da stvari nikoli ne ostanejo nedorečene in nedokončane. Slej kot prej se kamenčki zakotalijo proti dolini. Včasih hitreje, spet drugič počasneje. Nekje na pol klanca ne ostanejo nikoli. In najbolj fascinanto je, da ko se stvari pričnejo premikati, se bliskovito hitro obrnejo. Vesolje res deluje hitro, včasih celo tako hitro, da preprosto ne morem verjeti, da je to mogoče, toda vse, čisto vse pride v naše življenje takrat, ko smo notranje usklajeni, dovolj čustveno, umsko in duhovno zreli in pripravljeni na to, kar smo prosili. Neverjetno hvaležna sem za te trenutke, ko se stvari spravijo v tirnice. Ko bremena padejo iz ramen in se stvari iz zaprašenih kotov pobrišejo in dobijo svoj star sijaj. Kadar se povejo besede in te odmevajo s pravo jakostjo, najdejo njih mesto. In so slišane.

Zadnje čase jasno opažam pri sebi, da ne poskušam več vsega razumeti in na silo razvozlati. Ja...Včasih, znam biti tudi taka, da bi rada vse razrešila v danem trenutku. Eksplozivno in impulzivno. Zdaj takoj. In nato bi to še rada razumsko in čustveno umestila in razumela. Pospravila v pravi predal. Zdaj. Pika. Ampak, vedno bolj pa postajam pozorna na to, da znam določene stvari odložiti, vdihniti, pustiti, da jih ponotranjim, vpijem. In da stvari odzvanjajo v meni. Ne trudim se več vsega vedeti. In iskati pomena vsake stvari. Ker se klobčiči zmeraj odvijejo. In če jih samo vozlam, običajno sebi delam medvedjo uslugo.

Tako... Jasno se zavedam, da v preteklost ne morem več. Hmh... razen v mislih. Če hočem, lahko ponovim prav vse pretekle stvari. Znova in znova. Toda ponavljanje preteklih dni in stvari, ki jih ne morem spremeniti, kratijo mojemu današnjemu dnevu, dragocen trenutek. Trenutek, ki ga ni mogoče nadomestiti. Zaupam vase in v to, da sem tudi takrat, ko je izgledalo, da sem napak ravnala, naredila vse pravilno, ker sem se ravnala po sebi, po svojem notranjem vzgibu. Ker sem si zaupala. In ne glede nato, kako je včasih bilo videti, je življenje samo in moja pot, potrditev, da je prav vsaka odločitev, bila na svoj način pravilna. Tako dovolim preteklosti, da odide, in posvetim vso svojo pozornost temu dnevu.  Zdaj. To je moj posebni trenutek. Danes to vem. Pravi trik je, da se v življenju ob pravem času znajdeš na pravi poti, pa čeprav to pomeni, da moraš včasih po bližnjici, ki se izkaže za daljšo pot, ali prečkati deroče reke, da prideš pravočasno na tisto križišče s tistim napisom » samo najprej«. Včasih moramo biti tam, da se poslovimo, spet drugič, da se spoznamo in se odpremo za  nove stvari. Plavati s tokom. Vdih in izdih. In dovoliti reki, da teče svojo pot. Brez nepotrebnih jezov.

In zaupanje, da bo na koncu vse dobro, me navdaja z neverjetnim mirom. Zadnje čase tako močno čutim, da se bodo stvari spremenile. Zavrtele. Težko je v celoti opisati ta občutek (in na tem mestu res ne bi rada zvenela, kot neka stara šlogarca, ki prerokuje iz kavne usedline). Neeee. Ne bo konec sveta. Nekaj pa je v zraku. Preprosto me spremlja slutnja, da bo nekaj drugače. In bo... Ker vem. Ker verjamem. Ker tako pač čutim...Ja...Intuicija. Moje subtilno zavedanje je vklopljeno. Oči in srce odprta. Hjaaa..In biti usklajen s seboj, pomeni biti usklajen z vesoljem. In seveda tudi obratno.. Jaz sem v nizkem štartu. In če sem sedaj na valovni dolžini vesoljskega radia, potem moram gotovo imeti jakost, na maksimum.



Ni komentarjev:

Objavite komentar