ponedeljek, 29. oktober 2012

Kdo je rekel radar?

Jaz se opravičujem. Ampak meni je vse to malo hecno. Ne razumite me narobe. Nič kaj se ne bom smejala, ko bom domov dobila položnico, ker sem itak vozila preko dovoljene hitrosti. Lepo vas prosim, kdo se pa vozi 50 km/h po Meljski cesti?!  Noooo... Res zanimivo se mi zdi, kako nas take stvari povežejo. Kar naenkrat je glavna tema VSEH pogovorov zgolj to kak kreten je F. Kangler  Ja rekla sem, da je Franca pravi šerif. Zdaj pa naj te besede na svoje radarje obesi. Cel teden že vsi kujejo diabolične načrte, kako sabotirati te presnete radarje. Na Facebooku dobim dnevno 3456 povabil v skupino: »Franc Kangler naj odstopi kot župan.«  Še na kavi nimam miru in sem zaradi jakosti pogovora za sosedno mizo,  primorana poslušati kako 2 stara strica, ki že gotovo slabo desetletje ne vozita, pametujeta o najnovejši mariborski pridobitvi, ličnih radarjih in kako je to prav, da se bodo mladi vsaj naučili voziti. Neeee..Tega niti ne bom komentirala. 

Mislim, da smo o teh radarjih do zdaj že slišali res vse. Prvi dan nas je nabasalo kakih 10.000 Bojda ne bo kazni. Zgolj opozorila. Zdaj če malo računam. 10.000 opozoril. To je treba stiskat, pa poštnina. Pa seveda je treba plačati pošti, pa nekomu, ki bo te zadeve pakiral in nato raznosil. Noooo...Saj mogoče bo še kdo iz Zavoda dobil delo?! Ahhh, komu lažem. Spet se bo zaposlil kak bratranec od bratranca iz drugega kolena familije Kangler. Na tem mestu se  resno sprašujem o smiselnosti vsega. Itak vse skupaj smrdi po neki kuhinji. Mogoče bi moral biti moj podnaslov »Francova kuhinja išče šefa«, pa je itak tudi to nesmiselno. Povsem jasno se ve, kdo je za zadevo in v kateri lonec ko kanilo največ proračunske juhe. Žalostno se mi zdi, da so zadeve sploh prišle daleč. 

Sprašujem se, zakaj ljudje nismo tako udarili po mizi, ko so se pričeli določeni vladni ukrepi. Ko se je ukinila brezplačna malica in brezplačni vrtec za drugega otroka. Jaz nimam otrok, vem pa kako presneto težko vzdržuje svoja dva otroka moja sestra. Otroku pač ne moreš reči, veš danes ne bo kosila, ker ga ne moremo plačati. Štipendij ni. Znižali pa naj bi tudi višine subvencij za bivanje študentov. Za nameček bodo mlade družine še težje prišle do stanovanj, saj se v letu 2012 naj ne bi izvedel razpis nacionalne stanovanjske sheme, od leta 2012 naprej pa bi se ukinila subvencija mladim družinam za prvo reševanje stanovanjskega vprašanja in subvencioniranje tržnega najema stanovanj, je zapisano v predlogih vlade. Moram še res kaj dodati?! Sprašujem se kje so bili vsi protestniki tukaj? Nooo... Saj so se ljudje pritoževali ob vseh ukrepih. Pa je šel kdo dejansko kake svečke prižigat? Ustanovil 35689x skupino? Se kdo vpraša, kako sedaj preživijo vsi dijaki brez štipendij? Če bi zadevo uvedli v mojih časih bi jaz presneto težko končala srednjo šolo. Ali pa kako preživijo vsi upokojenci z bornimi 600 euri penzije. In to sedaj, ko prihaja zima in je potrebno preživeti kurilno sezono? ? Mlade družine?  ...

Sprašujem se sedaj, kje smo vsi? Kdo je sedaj glasen? To so stvari ob katerih bi morali VSI stopiti skupaj. Se povezati. Dihati kot eno. Žalosti me vso bedasto zažiganje radarjev. Kaj si res mečemo pesek v oči, da bo neko nasilje karkoli rešilo in da konec koncev ne bomo rabili mi  plačati povzročene škode.  Lepo vas prosim. Dajmo energijo vložiti v stvari, ki so res pomembne.  Naš mariborski projekt je ocenjen  na 29.953.776,10 EUR. Hmmm...kar dosti evrčkov. Za kazni, ki jih ljudje ob tako nizkih plačah, tako ali tako ne bodo zmogli plačati. Začaran krog, ki bo še enkrat znova zredil svinje. Se opravičujem šparavčke tistih pri koritu. Dragi Franci in vsi ostali župani, kaj če bi se enkrat za spremembo sprehodili čez mesto, ki mu »vladate«. Ne samo čez vse »fency šmenci« ulice in drage restavracije. Čez kak park, kjer že leta spijo isti brezdomci. Čez železniške postaje, kjer se je vonj urina vgrizel v ploščice in še kar smrdi po socializmu. Pojdite v šole in poglejte slabo oblečene otroke in jim recite, da danes ne bo kosila, ker vaše mesto potrebuje še eno nesmiselno pridobitev. Obiščite kakega starostnika, ki so ga svojci vzeli iz doma, ker ne morejo več plačati oskrbe. Na žuljavih rokah svojcev poglejte, kako je rezati od posušenega hleba. Potem pa le spijte kavo pri kakem študentu, ki kelnari ker si ne more plačati študija in dostojnega življenja. Priporočam, da si jo sladkate, ker bo presneto grenka. Morda pa na sprehodu še obiščete kako veliko družino, ki z velikimi očmi čaka na boljše čase. Verjamem, da če bi kdaj odgrnili svoje zavese bi bila slika povsem drugačna. 

Prosim ne mi več pošiljati prošenj na Facebooku za odstop Franca Kanglerja ali pa za kako množično prižiganje sveč za te presnete radarje. Jaz bom danes šla spraznit svojo (itak) prepolno omaro. Oprala bom bunde in pogledala kaj od vseh stvari lahko podarim. In namesto na množični protest bom odšla do Rdečega križa ali pa prvega, ki mu bom lahko pomagala. Ne bo, veliko bo pa več kot brezciljno nabijanje kako je vse nepravično. 



1 komentar:

  1. uh, priznam, da si me zmedla....najprej "Sprašujem se, zakaj ljudje nismo tako udarili po mizi, ko so se pričeli določeni vladni ukrepi....na koncu pa "In namesto na množični protest bom odšla do Rdečega križa ali pa prvega, ki mu bom lahko pomagala".....
    da bi pa spotoma skočila do RK ali posameznika, ko bi šla na demonstracije, kjer bi s prisotnostjo in podporo tudi javno izrazila svoj misli zapisa in prispevala množici, ne le posamezniku, pa je verjetno neizvedljivo, ali kako.....

    OdgovoriIzbriši