sreda, 31. avgust 2011

Pustila ti bom odprto okno

Pridi k meni .
V pritajeni svetlobi noči mi ukradi sen.
Čakala bom na tvojo pesem neizpeto.
Na tisti, zame napisan refren.
Še nocoj.

Prinesi mi rože.
Divje, v rosi pobrane.
Pridi, ko bo mesto že spalo.
Preženi luno in na alabastrovo nebo nariši zvezde.
Ne prižigaj luči.

Poišči me zapit od ljubezni.
Ne obotavljaj se tudi, ko bo korak postal težak.
Ne čakaj.
Jutra so težka in prinašajo vonj neprespanih noči.
Veter boža obraz.

Strgala sem stran, kjer se za naju zgodba konča.
Srce leži na dlani.
Lesena polkna in rože.
Prisluškujem tvojemu koraku.
Vem, našel boš domov. 

Odpeljala te bom k sebi.
Čez cvetoče livade, v dišeče vrtove.
Sama bova  zdravilo za vse tegobe.
Potrkaj na moje okno.
Pustila sem odprto.




Foto: Anjuška I.

Ni komentarjev:

Objavite komentar