sobota, 7. januar 2012

Kaj pa ti?!

Jaz. Preveč delam in premalo spim. Nekako tudi preveč razmišljam in se premalokrat prepustim. Kar je včasih, kar kontradiktorno moji impulzivni naravi. Zadnje dneve, bi se kar v rit brcnila, ker se zalotim, da že doooolgo, ampak res dolgo nisem počela tega kar res rada počnem. Se zleknila v fotelj in  brala. Brala. In odplavala. Pa novega Coelhota imam doma,, tako da je to skoraj pregrešno. Plan se je poboljšati. Enkrat :) Zdaj, ko sem to javno obelodanila sem že korak bližje :))

Običajno tukaj ne objavljam pesmi, a mi je ta preprosto tako simpatična, da si zasluži še posebno mesto. Izpovedna, pisana…prav anjuškasto zmedeno lepa. Vse pove. Da nikoli nismo prav zares sami. Zmeraj kdo zre v isto nebo, se sprašuje podobne stvari, išče iste stare, izpete odgovore na vprašanja, ki so tukaj odkar obstaja človek. V teži samotnih dni je včasih zelo težko verjeti v pravljice s srečnim koncem. Vse je eno večno iskanje sreče in tistega nekaj…ki pa običajno niti ni tako daleč. Je prav tam za vogalom. Čaka…Tiho…Potrpežljivo, da se nehamo ukvarjati z nepomembnimi stvarmi in se prepustimo...kaj pa ti?!




Ni komentarjev:

Objavite komentar