četrtek, 8. september 2011

Moj seznam

Sprašujem se kaj se dogaja z mano zadnje čase. Počutim se kot zmedena starka, ki na uradu z naslovom »opravljene stvari in drugi dosežki« polaga račune. Vedno znova premlevam kaj sem naredila, kje sem in kam grem. Nekako se me pred vsakim bližajočim se rojstnim dnem,  poloti mala življenjska panika in notranja stiska ( čisto majcena),  ki me opozarja, da samo enkrat živim in da se naj zmigam. Zdaj!

Mogoče je pa to samo zaradi tega ker se mi ene stvari v življenju zaključujejo in druge odpirajo. S svetlobno hitrostjo...aaaaa…Pazi to….Anjuška ima vizijo.  Plan B. Izhod v sili. Zapisan v veliki knjigi z naslovom »anjuškin peskovnik«. Razmišljam o stvareh, ki bi jih še rada naredila. Nek moj » bucket list«…Saj veste…preden se spremenim v razpršeno energijo,  bi rada…Vse pribeleženo…

Torej moj seznam, pomešan, pisan, kvadratno, okrogel in naključno razvrščen:

- prepotovala bi vse celine
-šla na koncert U2
-še enkrat bi skočila s padalom
-se končno spravila na bungee jumping
-šla bi v Afriko pomagat ljudem v stiski
-naredila bi nekaj res velikega za pomoč ljudem
-imela samostojno likovno razstavo
-ilustrirala knjigo za otroke
-imela svojo malo restavracijo, kjer bi kuhala
-imela hiško na morju
-imela svoj vrt in malo hišo
-se naučila igrati klavir
-zgradila nekaj pomembnega
-letela z balonom
-imela svoj kreativni biro
-imela 3 zdrave in  luštne pamžeke
-pretekla bi en vsaj en pravi maraton
-naučila bi se jadrati
-plavala bi z delfini
-se naučila jahati
-imela psa
-zgradila hišico na drevesu
-imela svoj gozd
-splezala na Triglav
-razveselila miljavžent otrok
-se ozdravila deloholizma
-kupila motor
-imela svoj travnik
-napisala bi knjigo
-našla notranji mir
-se sprijaznila z likanjem
-….

 ♥ (o.a Življenje je kot jutranja kava. Brez ščepca dobrega in ljubezni je samo črna brozga. Lepe misli, rišejo nasmehe.)



1 komentar:

  1. -imam 10 zdravih pamžov/pamžik
    -imam svojo hišo
    -psa
    -imam svoj gozd
    -likam
    -imam kuhinjo kjer kuham za veliko ljudi
    -potujem po celini....
    in še mnogo tega,pa saj veš

    Tvoja Mama

    OdgovoriIzbriši