sobota, 8. december 2012

Anjuška in zmenki

Kakorkoli poskušam začeti ta blog, nekako čudno zveni. Najprej sem začela tako: »Jaz nekako, nikoli nisem bila daljši čas (kar  je v grobem prevodu nekaj let) samska in sem svoje bivše fante spoznala precej naključno«. Že množina tukaj katastrofalno zveni. Ampak, kako napisati nekaj, kar je več kot dva? Pa niti slučajno bivši in številke niso tema. Ker bi s tem začetkom težko prišla do bistva, sem ga opustila.  Potem sem poskušala začeti z: »Kdaj vas je nazadnje, kdo povabil na zmenek? Z natanko temi besedami? Vzel telefon, ali še boljše, vas osebno povabil na  zmenek? Direktno brez ovinkarjenja?«. Nop.  Ni zvenelo dovolj »anjuškasto«. Nato pričnem pisati: Včeraj sem razmišljala, jaaaaaa. Spet sem imela notranje monologe. O zmenkih. Tistih prvih. Polomijah. In tistem nečemu, za kar sploh nisem vedela, da je bil zmenek in se je na koncu izkazal zanj. Noooo. Pa saj mi gre. (o.a. Avtorica je nagnjena k dolgovezenju in se pogosto zaplete v razlage »okoli riti v žep«).

»Zmének -nka m (ẹ̑) 1. dogovorjeno srečanje, navadno prijateljev, zaljubljencev: iti na zmenek; dogovoriti se za zmenek / imeti zmenek s kom / ljubezenski zmenek 2. star. dogovor: skleniti zmenek; po zmenku bo on njegov dedič ● star. sta že v zmenkih dogovarjata se za poroko; sta zaročena. Da o zmenkih nimam pojma, kažeta dva  dejstva. Prvič da sem mogla pogooglat zadevo, da sem prišla do jasne definicije in drugič, da sva z Barbi razvile teorijo, da bi meni verjetno mogel včasih »cigel« na glavo past, da bi videla da me nekdo vabi na zmenek in ne na prijateljsko pijačo. Včasih sem res sladko naivna. Da se vrnem k razmišljanju. Torej zmenki. Tisti pravi. Pijača, dogodek, kosilo, sprehod, ipd. z osebkom nasprotnega spola (lahko tudi istega, če vam to sede), ki ni mišljena v prijateljskem smislu in je odraz medsebojne naklonjenosti. Ne bom klobasala. Včeraj sem poskušala miselno sestaviti seznam najboljših in najslabših zmenkov. Ne preveč presenetljivo, sem se prej spomnila največje polomije oz.vsaj največjega šoka. Pri ta dobrih pa do sedaj še nisem povsem uspela zoožiti seznama. Začnimo torej pri zadnjem mestu.

Torej, moj najbolj bizaren zmenek. Moj šok zmenek se je začel z potrditvijo, da če si nekaj res želiš, vse stvarstvo strmi k temu, da se ti to zgodi. Z opombo, da pazi, kaj si želiš. Ali, če skrajšam. Na enem koncertu mi je v oči padel glasbenik. Nima smisla olepševati,  imel je neko energijo in jaz sem bila kratko malo navdušena. Jasno in glasno sem izrazila željo, da bi ga spoznala. Po sosledju nekih naključij  se je to zgodilo že naslednji dan in on me je povabil na pijačo. Ki se je raztegnila v dolg popoldan. Recimo, da bi še vse šlo skozi, če mene ne bi fant v času najinega zmenka, spremenil v sokrivko pri posedovanju drog. Meni nič, tebi nič, sva se v času najinega druženja odpravila po njegov paketek belega čarobnega prahu, ki ga je frajer skonzumiral pred mano. Marsikaj sem že doživela, tukaj so se mi pa prižigali še rezervni alarmi. Mislim, da ne rabim posebej poudarjat, da se je v moji glavi že tukaj zaključila vsa zgodba. Vrhunec polomije pa je bila njegov »kraljevi govor«. Pogledal me je s svojimi sinje modrimi očmi, me prijel za obe rameni in resno rekel: Anjuška, rad bi bil iskren s teboj. Jaz trenutno ne iščem nič resnega. Veš?! Jaz pa sem iz prve bleknila: Halo, srce ti tudi nisi ravno za oženit. Sledil je pogled, ki ga najbolje opišem z primerjavo: Pogledal me je, kot vol pred odstrelom. Fant, ki je pred mano skonzumiral zajetno količino droge in mi zrecitiral svoje namene, je bil užaljen. Jaz pa v šoku. Kaj nisva midva bila na istem zmenku?! Verjetno ne rabim posebej poudarjat, da je bil prvi in zadnji?!

Dobrih je bilo kar nekaj. Ufff, tudi to nekako ne zveni prav. Pa vendar. Všeč mi je bilo, ko sem prišla na taki uraden zmenek in mi je en fant kuhal. Prosim lepo, popoln meni. Juhica, glavna jed s solato. Nooo sladica je bila izpod rok njegove sestre. Pa vendar, spomnim se, da me je popolnoma očaral njegov trud. Madonca, pa presneto dobro je kuhal. Da ne bom krivična. Še nekaj fantov mi je potem kuhalo in se mi slednje še zmeraj zelo dopade. Enkrat sem bila na pijači, ki se je naknadno izkazala za zmenek. In sem, kot zmeraj, bistveno preveč govorila. Moj sogovornik me je gledal in recimo, da koliko toliko sledil. Nakar me je v nekem trenutku prijel za šal, odločno potegnil k sebi  in poljubil. Sredi polnega lokala. Od silnega šoka sem utihnila. Povsem. Vzelo mi je dar govora in sapo. Ja. Všečno. Veliko presenečenje sem doživela, ko mi je fant na kavo, malo iz heca, malo za res prinesel rožo.  Spomnim se, kako sva se s srednje šolsko ljubeznijo »kao« skrivala in je bil vsak zmenek akcija. Hmmmm...Pa všeč mi je bilo, ko me je en fant enkrat namesto na čaj, peljal na pohod. In to ne na kako Piramido. Konkretno me je našetal in mi že pred zmenkom rekel, da naj si obujem pohodne čevlje.

Kakorkoli obračam. Če sem iskrena sem že razmišljala, kako bi bilo, če bi na zmenku vsi igrali na odprte karte. Jaz bi svojemu partnerju pred samim veselim dogodkom poslala v branje moj blog. Potem bi pa šla na kavico. Noooo, če bi po prebranem še želel (in upal) z mano na kavo. Nato bi s seboj prinesla »seznam«. Anjuškine največje karakterne napake. No tistih enih par zaznamkov. Lepo bi vrgla karte na mizo. Tudi tiste izpod mize in rokavov. Jaz njemu on meni. Pa bi si prihranila igre in šarade. Aaaa iluzije. Saj vem, da ne gre. Ampak, enkrat samo enkrat, bi pa poskusila to. Mogoče malo zaradi dramatičnega učinka. Si predstavljate, da pridem na zmenek. Recimo, da taka lepo urejena in nasmejana. Ga pogledam v oči in rečem: »Moram ti povedati,da sem otrok ločenih staršev. In nisem imela do nedavnega stika z očetom. Kar mi je verjetno pustilo posledice in morda zaradi tega težko spustim nekoga blizu. Pa emancipirano samozadostna sem. Aja in ne likam. Potem pa pomežiknem in ga nežno vprašam kako vino bo? Belo ali rdeče?«. Ker se včasih (berite večino časa) zasanjano obnašam in zgledam kot, da živim v nekem svetu  Amélie Poulain, Sapramiške in ostalih bitij, morda nisem prava oseba za deljenje nasvetov o zmenkarjenju. Mislim,da je Cosmopolitan že razvil 5000-i  način kako ga/jo očarati. Noooo.  Jaz imam en način. Tak bolj staromoden. Bodite vi. Taki, kot ste. Takrat, ko ste res vi. Brez fasad. Šarad. In ostale krame.  In če je oseba prava, ne bo pomembno ali sta šla na hot dog ali v  fenci šmenci gostilno. Jaaaaaaaaaaa.... Pa ne pozabite se smejati. 

Foto: via Pinterest

Ni komentarjev:

Objavite komentar